انتخابات ایران وسیله ای برای رویارویی باسیاستهای غربی - آمریكایی است
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا از بیروت، 'مروان فارس' عضو حزب بعث ملی سوری و نماینده مجلس لبنان با تمجید از الگوی مردم سالاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: نظام ایران با برگزاری هر انتخاباتی، قدرت و توانایی خود را در اجرای دموكراسی به بهترین نحو به اثبات می رساند.

وی افزود: دموكراسی مردم ایران در قالب دینی به بهترین وجه نمایان شده است و این انتخابات نشان داد كه در نظام اسلامی ایران، ایدئولوژی سیاسی در كنار ایدئولوژی دینی تجلی پیدا می كند.

این عضو حزب بعث ملی سوری لبنان با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب اسلامی ایران پیرامون نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: این سخنان نشان داد كه در جمهوری اسلامی ایران، ایدلوژی سیاسی در ارتباط كامل با ایدلوژی دینی قرار دارد و این امر منجر به پیشرفت ایران در تمامی عرصه ها شده است.

مروان ادامه داد: هنگامی كه رهبر انقلاب اسلامی در سخنان خود می گویند كه شركت در انتخابات مانند انجام وظیفه دینی نماز واجب است، این بدین معنا است كه در نظام جمهوری اسلامی ایران میان مفهوم دموكراسی، سیاست و دین هماهنگی كامل وجود دارد.

این نماینده مجلس لبنان با اشاره به رواج دموكراسی در ایران گفت: دموكراسی مردم ایران كه از سال 1979میلادی ( 1357 ) تاكنون به بهترین نحو پیاده شده، امروز در قالب مفهوم دینی در كشور اسلامی ایران تجلی پیدا كرده و این بدین معنا است كه این دموكراسی در رویارویی با سرمایه داری غرب و تمامی تهدیدهای آمریكایی و رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

مروان با اشاره به تهدیدهای غرب و رژیم صهیونیستی علیه ایران تصریح كرد: مردم ایران با حضور گسترده خود در نهمین دوره انتخابات مجلس، جواب دندان شكنی را به غرب و رژیم صهیونیستی كه ایران را به ساختن بمب اتمی متهم می كنند، دادند.

وی درباره موضع رژیم صهیونیستی درباره نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای این انتخابات نقطه ضعف بزرگی برای اسراییل به شمار می آید.

این نماینده مجلس افزود: این انتخابات نشان داد كه روز به روز بر توانایی، قدرت و پیشرفت ایران در تمامی عرصه ها افزوده می شود و به همان میزان مایه زبونی، ضعف و خواری رژیم صهیونیستی می شود.

عضو حزب بعث ملی سوری لبنان با اشاره به الگوی انقلابی جمهوری اسلامی ایران در جهان تأكید كرد: الگوی انقلابی جمهوری اسلامی ایران برخلاف الگویی های تازه تأسیس یافته ی منطقه كه در راستای تأمین منافع آمریكا ایجاد شده اند، بر اساس مبارزه با اجرایی طرح های آمریكایی و صهیونیستی در منطقه به وجود آمده است.

وی با اشاره به كاهش دامنه بحران در سوریه گفت: خبرها از بهبودی روند اوضاع جاری سوریه و نیز دستگیری فرمانده سازمان تروریستی 'القاعده' در شهر 'حمص' سوریه حكایت دارد و این امر نشان می دهد كه پیمان میان ایران و سوریه و مقاومت بیش از بیش، محكم تر و استوارتر شده است.

نماینده مجلس لبنان ادامه داد: این پیمان از سوی روسیه، مورد حمایت قرار گرفته و به تهدیدی در برابر سیاست های امپریالیستی و آمریكایی تبدیل شده است.

مروان با اشاره به روند اوضاع جاری منطقه تصریح كرد: سوریه به عنوان كشور حامی مقاومت در لبنان و فلسطین باقی خواهد ماند و فلسطین به عنوان، دغدغه اصلی مسلمانان جهان، محور اصلی قیام های مردمی منطقه باقی خواهد ماند.

خاورم*2023**1030 **1446 **





:: برچسب‌ها: مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: